20A x 1.4V = 28W dissipation, θα χρειαστείς και μία μεγαλούτσικη ψύκτρα...
Printable View
20A x 1.4V = 28W dissipation, θα χρειαστείς και μία μεγαλούτσικη ψύκτρα...
Εδώ και 100 χρόνια για τις συνδέσεις πολικότητας έχουν ανακαλυφθεί ειδικά πράγματα που δεν σου επιτρέπουν να βάλεις σε λάθος τρύπα λάθος αντικείμενο
(σε αντίθεση με τους ανθρώπους που μεταξύ τους το καταφέρνουν αυτό) καθώς και χρωματικός κώδικας.
Τι είναι αυτό το πράγμα που στην περίπτωσή σου θα αποσυνδέεται και θα συνδέεται κάθε λίγο με την λογική αμπεμπαμπλομ - του κιθε μπλόμ, και πού θα κοιτάζουν τα μάτια σου εκείνη τη στιγμή;
Είναι ένα αναρτώμενο μηχάνημα σε τρακτέρ και η σύνδεση της παροχής γίνεται με τσιμπίδες (τύπου κροκοδειλάκια) επάνω στην μπαταρία. Φυσικά είναι διαφορετικού χρώματος για να μην γίνει λάθος. Θα μου πεις γιατί δεν τοποθετείται μία πρίζα ισχύος (με εγκοπή ώστε να μην μπαίνει ανάποδα) επάνω στο τρακτερ που θα κουμπώνει το αντίστοιχο φις του μηχανήματος. Σωστό, αλλά συνήθως το μηχάνημα στέλνεται σε άλλη περιοχή της Ελλάδας, οπότε καταλάβαίνεις οτι δεν μπορεί να γίνει τέτοια υποδομή στο τρακτέρ από τον κατασκευαστή του μηχανήματος. Ή τουλάχιστον πρέπει να το κάνει ο εκάστοτε ηλεκρτρολόγος αυτοκινητων της περιοχής.ο οποίος υπάρχει περίπτωση να κάνει ένα λάθος και να κάνει ζημιά, όπως έχει γίνει δηλαδή και μετά δεν παραδέχονται το λάθος τους.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Το ότι χρησιμοποιείται από πολλούς και διάφορους επιβάλει την τυποποίηση, και την εγκατάσταση ρευματολήπτη - ρευματοδότη με οδηγό καθώς και χρωματική διάκριση.
Από κει και πέρα αν για οποιοδήποτε λόγο είναι ένα μοναδικό κομμάτι που σουλατσάρει σε διάφορα οχήματα υπάρχει θέμα, συνήθως όμως δεν γίνεται έτσι.
Φαντάζομαι επίσης ότι τα νέα τρακτέρ έχουν και ρευματοδότη ισχύος που ελέγχεται και από το κλειδί η διακόπτη.
Αν εν πάση περιπτώσει δεν έχουν η προορίζεται και για μοντέλα του 60 που ίσως δεν έχουν (αν και φρόντιζαν από τότε), το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι:
1. Κροκοδειλάκια που δίνουν σε ζευγάρι ρευματολήπτη ρευματοδότη με οδηγό (η μόνιμη εγκατάσταση του θηλυκού στο σασί) για την εύκολη καθημερινή σύνδεση αποσύνδεση .
2. Γενικός διακόπτης ισχύος βιομηχανικού τύπου.
3. Ταμπέλα επισήμανσης της πολικότητας και της τάσης (εφόσον υπάρχει ποικιλία 12V , 24V κλπ)
4. Ασφαλειοθήκη η αυτόματη στη γραμμή του + που θα δίνει στο ένα άκρο της επαφής contactor ισχύος.
5. Διακόπτης Emergency τύπου μανιτάρι, ένας η περισσότεροι ακόμα και με κάποιο τερματικό στη σειρά (ανάλογα τις ανάγκες) που θα δίνουν απο το (+) στην άνοδο μιας τυπικής διόδου > 200V/2A η οποία θα συνδέεται στο ένα άκρο του πηνίου του contactor. Το άλλο άκρο στο μαύρο (-) από την έξοδο από τον διακόπτη. Βάλε και μία δίοδο παράλληλα στο πηνίο με τις κάθοδο (γραμμή) προς το +.
6. Έξοδος προς την κατανάλωση από το άλλο άκρο του contactor και το αρνητικό (μαύρο) από τον διακόπτη.
7. Εξτρά μπορεί να μπει και ένα σύστημα με μανδάλωση για να παίρνει μπροστά με μπουτόν και να μην παίρνει αυτόματα σε περίπτωση που είναι κλειστοί όλοι οι διακόπτες και συνδεθεί.
Θα έχεις ένα πλήρες σύστημα με όλες τις καλύψεις και ασφαλίσεις για όλες τις περιπτώσεις, με μηδενική κατανάλωση.
Τα άλλα είναι απλά να γίνεται κουβέντα από το τί βρίσκει ο καθένας στο google.
Τα 2,3,4,5 που αναφέρεις υπαρχουν στο μηχανημα λίγο πολύ. Το πρόβλημα ειναι η τελική συνδεσμολογία στο τρακτερ. Απλά θέλω να αποφύγω την λάθος αρχική ή μη σύνδεση που θα γίνει από κάποιον εκτός εταιρίας, που οπως είπα συνέβη και αποποιούνται των ευθυνών. Απλά τα πράγματα.
Εδώ σε μηχανήματα που υποτίθεται είναι μόνιμα συνδεδεμένα και άπαξ, υπάρχουν επιτηρητές αλληλουχίας φάσεων για την ορθή συνδεσμολογία με το τριφασικό δίκτυο.
Σε έχω καλύψει σε όλα, πιθανόν δεν βλέπεις το βελόνι μέσα στα τόσα που έγραψα.
Παρακαλώ.
Το να υπάρχουν αρκετές διατάξεις αποφυγής αντίστροφης τροφοδότησης καλό είναι, για φανταστείτε να τροφοδοτηθεί αντίστροφα μια μονάδα παραγωγής υδρογόνου με τη μέθοδο ηλεκτρόλυσης νερού, τι καταστροφή μπορεί να γίνει.
με ρελε δεν γινετε καθως χρειαζετε καποιον χρονο για να μανδαλωσει. χρονος αρκετος ωστε να σε καψει ολα τα ολοκληρωμενα. μια διοδο ειναι το πιο απλο.